AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe, Kemal Ademi'yi transfer ettiğini duyurdu

ANKARA (AA) - Fenerbahçe Kulübü, Basel'de forma giyen santrfor Kemal Ademi'yi transfer etti.

Transfer, sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesaplarından, oyuncunun gollerinin yer aldığı bir video ve "Hoş geldin Kemal Ademi" mesajıyla duyuruldu.

Fenerbahçe, 24 yaşındaki santrforla 3+1 yıllık sözleşme imzaladı.


Yorumlara Git

Şutlan Özgür taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?

Son dakika! İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti

Barış Boyun suç örgütüne büyük darbe: Şeytanın avukatları deşifre oldu! Yazışmalar ele verdi

MTA 13 yıl sonra güncelledi! İşte "Türkiye Diri Fay Haritası"nın son hali