AKİT MENÜ

Spor

Milli atletler, Dünya Yarı Maraton Şampiyonası'na takım halinde katılacak

ANKARA (AA) - Türkiye, 17 Ekim'de Polonya'da düzenlenecek Dünya Yarı Maraton Şampiyonası'na hem erkeklerde hem de kadınlarda takım halinde katılacak.

Türkiye Atletizm Federasyonundan yapılan açıklamada, Gdynia şehrinde yapılacak şampiyonanın katılım listelerinin yayımlandığı belirtildi.

Toplam 62 ülkeden 283 atletin yarışacağı organizasyonda Türkiye'nin erkeklerde beş, kadınlarda ise üç atletle takım halinde mücadele edeceği aktarıldı.

Erkeklerde milli atletler Kaan Kigen Özbilen, Polat Kemboi Arıkan, Aras Kaya, Sezgin Ataç ve Saffet Elkatmış, kadınlarda ise Yasemin Can, Fatma Demir ile Esma Aydemir'in yarışacağı kaydedildi.


Yorumlara Git

Bakan Kurum Londra’da COP31 hedeflerini açıkladı Enerji dönüşümü hayatımızı değiştirecek

Özel'ci Umut Akdoğan: CHP'ye keşke Kılıçdaroğlu yerine kayyım atansaydı

Laikçi azınlık başörtülüleri imha planı yaparken… CHP’li İzmir Büyükşehir’den toplu yoga ayini

Son dakika! Haymana Belediye Başkanı CHP'den istifa etti

CHP'li Adalar Belediyesi'nde kirli çark ifşa oldu: Detaylar evlere şenlik!