AKİT MENÜ

Spor

İzmit Belediyespor, İpek Garip ve Saadet Aysu Keskin'i kadrosuna kattı

KOCAELİ (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi takımlarından İzmit Belediyespor, İpek Garip ve Saadet Aysu Keskin ile anlaşma sağladı.

Kulüp başkanı Uğur Koştur, AA muhabirine, transfer çalışmaları kapsamında İpek Garip ve Saadet Aysu Keskin'i kadrolarına kattıklarını söyledi.

Yarın sahalarında oynayacakları Birevim Elazığ İl Özel İdare maçı olmasa da sonraki karşılaşmalarda bu iki ismin kadrolarında olacağını aktaran Koştur, "Çünkü rotasyonlu oynamak zorundayız. Önümüzde Avrupa macerası olacak, o yüzden kadromuzu biraz geniş tutmak istiyoruz. Ligin ilk maçı olan Bellona Kayseri Basketbol karşısında zorlansak da kazanmasını bildik. Yarın da sahamızda Birevim Elazığ İl Özel İdare karşısında galibiyet alıp lige iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz." diye konuştu.

Koştur, FIBA Avrupa Ligi (EuroLeague) eleme maçıyla ilgili takvimin belli olduğunu dile getirerek, "Nerede oynanacağı belli değil. EuroLeague elemelerinin İzmit'te oynanmasına talip olduk. Başvurumuzu yaptık, FIBA kararı bize bildirecek. Gerekli şartları yerine getireceğimizin garantisini verdik." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı