AKİT MENÜ

Spor

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi

Galatasaray: 82 - OGM Ormanspor: 76

Salon: Ahmet Cömert

Hakemler: Yener Yılmaz, Ozan Gönen, Cemil Uygül

Galatasaray: Asena Yalçın 6, Williams 24, Cansu Köksal, Steinberga 4, Alarie 17, Meltem Yıldızhan, Pelin Derya Bilgiç 22, Sude Yılmaz, Mısra Albayrak, Hruscakova 9

OGM Ormanspor: Robinson 11, Nilay Kartaltepe 3, Damla Gezgin 3, Sykes 13, Walker 7, Williams 24, Sinem Ataş 3, Şerife Alperi Onar 10, Meltem Avcı 2, Nazlı Bircan Gökdemir

1. Periyot: 14-19

Devre: 34-32

3. Periyot: 54-47

Beş faulle çıkan: 39.20 Walker (OGM Ormanspor)


İSTANBUL (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi 2. hafta maçında Galatasaray, OGM Ormanspor'u 82-76 yendi.

Yorumlara Git

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga

Karadeniz’de yük gemisine dron saldırısı! Maalesef aralarında Türkler de var