AKİT MENÜ

Spor

Kayak Federasyonu Başkanı Oto, Antalya'da kulüp temsilcileri ile buluştu

ANKARA (AA) - Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Ali Oto, yeni sezon öncesinde tesis incelemelerinde bulunmak üzere gittiği Antalya'da kulüp temsilcileri ile bir araya geldi.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre, Başkan Vekili Cafer Nuroğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Tarkan Soyak eşliğinde kulüp temsilcileri ile birlikte değerlendirmelerde bulunan Oto, Saklıkent Kayak Merkezi'ni ziyaret etti.

Yeni sezon planlamasını büyük bir titizlikle yürüttüklerini belirten Ali Oto, " Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle, bu yıl daha titiz bir program yapmaktayız. Bakanlığımızın izin verdiği doğrultuda yarışmalarımızı yapmaya gayret göstereceğiz. Tesislerimizin durumunu yakından takip ediyoruz." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı