AKİT MENÜ

Spor

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi

OGM Ormanspor: 86 - Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol: 66

Salon: Mehmet Sait Zarifoğlu

Hakemler: Alper Altuğ Köselerli, Kerem Yılmaz, Hande Öztürk

OGM Ormanspor: Robinson 17, Williams 14, Nilay Kartaltepe, Meltem Avcı 9, Sykes 11, Damla Gezgin 9, Şerife Alperi Onar 12, Nazlı Bircan Gökdemir 2, Sinem Ataş 7, Özge Yarga 5, Hilal Halaç

Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol: Raushan Gültekin 3, Day 16, Fontaine 10, Ezgi Manlacı 3, Wallace 25, Dürdane Gülşah Gümüşay, Meskonyte 9, İlknur Yıldızhan, Öykü Taşkın, Ladin Özel

1. Periyot: 24-14

Devre: 50-31

3. Periyot: 70-43

Beş faulle çıkan: 36.26 Sykes (OGM Ormanspor)


ANKARA (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 3. haftasında OGM Ormanspor, sahasında Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol'u 86-66 yendi.

Bu sonuçla OGM Ormanspor ikinci galibiyetini alırken, Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol üçüncü maçını da kaybetti.

Yorumlara Git

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga

Karadeniz’de yük gemisine dron saldırısı! Maalesef aralarında Türkler de var