AKİT MENÜ

Spor

İzmit Belediyespor, galibiyet serisini sürdürmek istiyor

Kulüp başkanı Uğur Koştur: -"Önümüzdeki 2 maçı da kazanıp 5'te 5 yapmak istiyoruz"

KOCAELİ (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi takımlarından İzmit Belediyespor, ligdeki ilk 3 maçını kazanarak averajla liderliğe yükseldi.

Kulüp başkanı Uğur Koştur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, dün deplasmanda Samsun Canik Belediye'yi 102-59 yenerek ligdeki 3. galibiyeti elde ettiklerini söyledi.

Transferleri erkenden yapıp takımla çalışmaya başladıklarını ifade eden Koştur, "Uyumlu bir kadromuz var. Güzel gidiyoruz. Ortak hedef için tüm ekibimiz çalışıyor. İlk 3 maçlık seride 3 galibiyeti planlıyorduk. 3'te 3 yaptık, şimdi de önümüze 2 maçlık bir hedef koyduk. Önümüzdeki 2 maçı da kazanıp 5'te 5 yapmak istiyoruz. Ligde ilk 5 arasında yer bulmak istiyoruz. Buna göre de çalışmalarımızı sürdürüyoruz." diye konuştu.

Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı