AKİT MENÜ

Spor

Uluslararası 17 Yaş Altı Türkiye Açık Badminton Şampiyonası Ankara'da düzenlenecek

ANKARA (AA) - Türkiye Badminton Federasyonu, Uluslararası 17 Yaş Altı Türkiye Açık Badminton Şampiyonası'nın, Ankara'da yapılacağını duyurdu.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre organizasyon, Türkiye Badminton Federasyonu Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nin ev sahipliğinde, 12-15 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilecek.

Koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında düzenlenecek şampiyonaya, 2018-2020 yılları arasında uluslararası müsabakalarda yer almış, 2004 ve öncesi doğumlu sporcular katılabilecek.


Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı