AKİT MENÜ

Spor

Hentbol: Kadınlar Süper Lig

Aksaray Belediyespor: 18 - Üsküdar Belediyespor: 40

AKSARAY (AA) - Hentbol Kadınlar Süper Lig'in 3. haftasında Üsküdar Belediyespor, deplasmanda Aksaray Belediyespor'u 40-18 yendi.

Aksaray Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı, deplasman takımı Üsküdar Belediyespor'un 20-7 üstünlüğü ile tamamlandı.

Baştan sona üstün bir oyun sergileyen Üsküdar Belediyespor maçı 40-18 kazandı.

Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı