AKİT MENÜ

Siyaset

AK Parti’li Dağ’ın virüs testi pozitif

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, Kovid-19 testinin pozitif çıktığını ve evde karantinaya alındığını duyurdu.

Dağ, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, vücut kırgınlığı şikayetiyle TBMM Hastanesi’ne başvurduğunu ve burada yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığını belirterek, "Hekimlerimizin tavsiyeleri doğrultusunda tedavi sürecimi evde geçiriyorum. Dualarınızı bekliyorum" ifadelerini kullandı. Konya'nın Ilgın İlçe Belediye Başkanı Yalçın Ertaş da sosyal medya hesabından Kovid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu. Ertaş, "Sağlık durumum gayet iyi. 14 gün süreyle karantinada kalacağım. Dualarınızı beklerim" dedi.

Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar