AKİT MENÜ

Siyaset

e-Noter uygulaması başladı! Notere gitmeye gerek kalmayacak!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, vatandaşların noterlik işlemleri için internet üzerinden randevu alabilmelerini, bazı işlemlerin noterliklere gidilmeden yapılmasını sağlayan “e-Noter” uygulamasının başladığını bildirdi.

Ankara Hakimevi’nde düzenlenen toplantıda konuşan Bakan Gül, şunları dile getirdi: “Vatandaşlarımız, ‘e-Noter’ uygulamasıyla Türkiye Noterler Birliğinin internet sayfasından 7 gün 24 saat randevu alma imkanına sahip olacak. Vatandaşlarımız üyelik şartı aranmadan istediği noterlikten randevu alabilecek. Uygulaması kapsamında noterliklere gitmeden ihbarname, ihtarname, çeviri gibi işlemler ‘e-İmza’ ile gerçekleştirilebilecek. Ayrıca noterliğe gidilmeden önce hangi işlem tesis edilecekse onlarla ilgili talepler, bilgiler iletilecek.”

Yorumlara Git

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'