AKİT MENÜ

Siyaset

CHP ve DSP'li başkanlar AK Parti'ye geçti

DSP'li Tekirdağ’ın Marmaraereğlisi belediye başkanı Hikmet Ata ve CHP'li Kırklareli’nin Evrensekiz Beldesinin belediye başkanı Mustafa Nalbant, partilerinden istifa ederek AK Parti'ye geçti.

Muhalefet partilerinden istifa ederek AK Parti'ye katılan isim sayısı her geçen gün artıyor. Son olarak biri DSP'li, biri de CHP'li iki başkan daha AK Parti'ye katıldı.

AK Parti Grup Başkanvekili ve Çanakkale Milletvekili Bülent Turan, Twitter hesabından, Tekirdağ’ın Marmaraereğlisi Belediye Başkanı Hikmet Ata ve Kırklareli’nin Evrensekiz Beldesinin Belediye Başkanı Mustafa Nalbant'ın, AK Parti'ye geçtiğini açıkladı.

Turan'ın paylaşımı şu şekilde:

Yorumlara Git

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'