AKİT MENÜ

Siyaset

Sarıgül, DSP’den ayrıldığını duyurdu

Eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Demokratik Sol Parti’den (DSP) ayrıldığını açıkladı.

Sarıgül, resmi Twitter hesabından “Kalplerimiz Türkiye İçin Atacak” başlığıyla paylaştığı mesajda, şu ifadelere yer verdi: “Tarihi bir dönemeçte, milletimizin önüne yepyeni bir yol açmak üzere büyük bir göreve çıkıyorum. Ecevit’imizin barışa ve umuda yolladığı güvercinler gibi baba ocağından askere uğurlanan bir gencin duygularıyla DSP’den ayrılıyorum. Bu yolculuğun zor ve çileli olduğunun naza, bahaneye ve yorgunluğa yer olmadığının bilincindeyim” dedi.

Yorumlara Git

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'