AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Gül de İzmir'de! “Nefret dili”ni saçanlara gözaltı

Deprem bölgesinde olan Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, bütün kurumların, tüm imkanların vatandaş için seferber edildiğini söyledi.

İzmir’in yaralarını sarmaya ve gereken tedbirleri almaya devam edeceklerini vurgulayan Bakan Gül, dualarının enkaz altındaki vatandaşlar için olduğunu belirtti. Ortak acıların ortak duygu gerektirdiğine vurgu yapan Gül, şöyle devam etti: “Bu ortaklığa halel getiren her türlü açıklamalara, tavırlara gerekli müeyyideyi hak eden süreçtir. Başsavcılıklarımız bu acılarımızı paylaşmak yerine nefret söylemi içinde olanlara soruşturmayı yapmaktadır. 10 ilde tahkikat yapılmış, 3 kişi Tekirdağ, Adıyaman ve Gaziantep’te gözaltına alınmıştır. Kimse kardeşliğimizi suiistimal edemez. Yapmak isteyenlere adalet izin vermeyecektir.”

Yorumlara Git

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!