AKİT MENÜ

Siyaset

Çadırkent ve yaralılara moral! Binali Yıldırım ikinci kez İzmir’de

AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım, İzmir’deki depremde ağır hasar alan binaların yeniden yapımına 1 ay içinde başlanacağını bildirdi.

Binali Yıldırım, AK Parti İzmir milletvekilleri Alpay Özalan, Yaşar Kırkpınar, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, AK Parti İzmir İl Başkanı Kerem Ali Sürekli ile evleri yıkılanlar için kurulan çadır kenti ziyaret etti. Burada depremzedelerle sohbet edip sorunlarını dinleyen Yıldırım, çocuklara da uzaktan eğitimde de kullanabilecekleri tablet hediye etti. Yıldırım, “Giden can geri gelmiyor ancak yaralar sarılıyor” dedi. Depremde yaralananların tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Hastanesi’ne de giden Yıldırım, minik Ayda, Elif Perinçek, ikiz ablaları Elzem ve Ezel’i ziyaret ettiği, çocuklara hediyeler verdi.

Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı