AKİT MENÜ

Siyaset

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz el-Suud ile telefonda görüştü.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Salman bin Abdulaziz el-Suud ile telefon görüşmesi yaptı.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, iki ülke arasındaki ilişkiler masaya yatırılırken, bu yıl Suudi Arabistan'ın başkanlığını yaptığı G20 Liderler Zirvesi ile ilgili değerlendirmeler yapıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Kral Salman, ikili ilişkileri geliştirmek ve sorunları çözmek için diyalog kanallarını açık tutma kararı aldı.

Yorumlara Git

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!

İtalya Başbakanı Meloni'den NATO çağrısı

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi