AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Kasapoğlu koronavirüse yakalandı

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, koronavirüse yakalandı.

Güncelleme Tarihi:

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabı Twitter'dan açıklama yaptı. Bakan Kasapoğlu, eşi ile birlikte yaptırdıkları koronavirüs testinin pozitif çıktığını, genel durumunun ise iyi olduğunu belirtti.

Kasapoğlu, "Eşimle birlikte yaptırmış olduğumuz Covid-19 testlerimiz pozitif çıktı. Çok şükür genel durumumuz iyi, doktorlarımızın tavsiyesiyle evde tedavi olmaktayız. Dualarınızı istirham eder, bu vesile ile herkes için sağlık ve afiyet temenni ederiz" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!