AKİT MENÜ

Siyaset

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Karabağ için Rusya’ya gidiyor

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun, Türkiye-Rusya Ortak Stratejik Planlama Grubu’nun 8. Toplantısı’na katılmak için bugün Rusya’ya gideceği bildirildi.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Soçi’de gerçekleşecek toplantıya Çavuşoğlu ve Rus mevkidaşı Sergey Lavrov’un başkanlık edeceği belirtilerek, şunlar kaydedildi: “Toplantada iki ülke ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve uluslararası gelişmelere ilişkin kapsamlı görüş alışverişinde bulunulması öngörülmektedir. Toplantı sonunda, Türkiye ile Rusya Bakanlıkları Arasında 2021-2022 İstişare Planı imzalanacaktır.” Görüşmede Karabağ’da kurulacak ortak gücün konuşulacağı da öğrenildi. Bu arada, Kosova Dışişleri Bakanı Meliza Haradinaj-Stublla ile görüşen Çavuşoğlu, FETÖ ile mücadele uyarısında bulundu.

Yorumlara Git

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu