AKİT MENÜ

Siyaset

Kadir Topbaş'ın sağlık durumu ile ilgili flaş gelişme!

Koronavirüs nedeniyle yoğun bakım ünitesinde tedavisine devam edilen eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtildi.

Güncelleme Tarihi:

Bir süredir koronavirüs (Covid-19) nedeniyle tedavi gören eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, diyaliz makinesine bağlandı.

Alınan bilgiye göre, sağlık durumu ciddiyetini koruyan Topbaş'ın özel bir hastanede tedavisi sürüyor.

Diyaliz makinesine bağlandı

Yoğun bakım ünitesinde bulunan ve diyaliz makinesine bağlanan Topbaş'ın, 16 Kasım'dan bu yana Covid-19 tedavisi devam ediyor.

Yorumlara Git

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de

Başkan Erdoğan AK Parti Grup Toplantısı'nda konuşuyor

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi