AKİT MENÜ

Siyaset

AK Partili belediye başkanı koronavirüse yakalandı

AK Partili Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı koronavirüse yakalandı.

Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Ocaklı, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Kovid-19 testini tedbir amaçlı yaptırdığını ifade ederek, şunları kaydetti:

"Tedbir amaçlı yaptırmış olduğum Kovid-19 testimin pozitif olduğunu öğrendim. Sağlık durumumda bir problem olmamakla beraber tedavi sürecim başlamış bulunuyor. Sizlerden tek ricam lütfen kişisel hijyen kurallarına, sosyal mesafeye ve maske kullanımınıza dikkat edin."

Ocaklı, tüm hastalara şifa diledi.

Yorumlara Git

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

CHP’de koltuk kavgası yerele yansıdı Yeni başkan binaya çilingir ile girdi

Tasarruf finansmanında ilk sırada: Eminevim’e altın ödül

Batı Trakya’da zulüm varken Heybeliada açılamaz

Özgür Özel'in Yeni Parti Planı Zora Girdi! Son Ankette Dikkat Çeken Düşüş