AKİT MENÜ

Siyaset

Mustafa Şentop'tan Bakan Koca'ya teşekkür

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, gösterdikleri gayret nedeniyle başta Sağlık Bakanı Fahrettin Koca olmak üzere tüm sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Güncelleme Tarihi:

Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Şentop sosyal medya üzerinden Sağlık Bakanı Koca ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Şentop, şunları kaydetti:

Büyük gayretleriniz için size, Sayın Sağlık Bakanı Bakanım Fahrettin Koca ve bütün sağlık çalışanlarına müteşekkiriz. İnsanüstü bu büyük gayretleriniz salgını yenmemizi sağlayacaktır, inanıyoruz, güveniyoruz.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da, TBMM Başkanı Şentop’a teşekkür ederek, “Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanımız Sayın Prof. Dr. Mustafa Şentop’a aşı programımıza verdikleri destek için çok teşekkür ediyorum. Salgınla mücadeleyi hep birlikte kazanacağız” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Ceset Bulunamadı Ama Cinayet Çözüldü! JASAT'ın DNA Takibi Katili Ele Verdi

'Türkiye nükleer yapmak zorunda!'

Bakan Bayraktar açıkladı! Türkiye enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandı

Trump sonunda ipini kopardı! ‘Yahudiler senden bıktı’

Kesinleşmiş 6 Yıl Hapis Cezası Bulunuyordu! FETÖ Üyesi JASAT Operasyonuyla Yakalandı