AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Kurum'dan 'deprem' açıklaması

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, ”Deprem sonrası acılar artık son bulsun istiyor, bunun için var gücümüzle çalışarak ülkemizi depremlere hazır hale getiriyoruz” dedi.

Yapılan deprem konutlarını incelemek üzere Elazığ’da bulunan Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

Bakan Kurum geçtiğimiz yıl bugün Elazığ’da yaşanan depremi anımsattığı paylaşımında, ”Elazığ'da 1 yıl önce bugün yaşanan depremde kaybettiğimiz canlarımızı rahmetle anıyoruz. Deprem sonrası acılar artık son bulsun istiyor, bunun için var gücümüzle çalışarak ülkemizi depremlere hazır hale getiriyoruz. Güvenli yarınlar için bu son olsun” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek