AKİT MENÜ

Siyaset

İmamoğlu 2011'den beri ilk kez bunu yazdı

CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, Twitter kullanmaya başladığı günden bu yana ilk kez laiklik temalı mesaj yayınladı.

CHP'li İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, belediye yönetimini bir kenara bırakarak kendince gündeme dair göndermelerde bulunmayı ihmal etmiyor.

Son olarak Boğaziçi Üniversitesi'ndeki protestoları destekleyen İmamoğlu, bu kez laiklik mesajıyla gündem oldu.

Anayasa tartışmaları devam ederken bugün Twitter'dan bir mesaj yayınlayan İmamoğlu, sosyal medya hesabını kullanmaya başladığı 2011 yılından bu yana ilk defa laikliği savunan bir mesaj yayınladı.

İmamoğlu, "Laiklik; din ile devlet işlerini birbirinden ayırarak hem devleti hem de inanç dünyasını korur. Türkiye Cumhuriyeti, 5 Şubat 1937'de laik bir devlet olarak tanımlandı ve bu kavram anayasamızda kalıcı bir şekilde yerini aldı. Kıymetini bilip ebediyen koruyacağız." diye yazdı.

Yorumlara Git

ABD o ülkedeki başkanlık seçimlerine müdahale etti!

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı