AKİT MENÜ

Siyaset

KKTC Başbakanı Saner hastaneye kaldırıldı

Göğüste baskı şikayetiyle hastaneye götürülen KKTC Başbakanı Ersan Saner'e anjiyo yapıldı.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakan Ersan Saner anjiyo oldu. Saner’in göğüste baskı şikayetiyle götürüldüğü Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde yapılan anjiyonun ardından hastanenin Başhekim Dr. Adil Özyılkan, Saner’in durumuna ilişkin açıklama yaptı. Özyılkan tarafından yapılan açıklamada, Saner’e EKG ve EKO’da patoloji olmamasına rağmen göğüs ağrısının tipik olduğu düşünülerek kontrol amaçlı koroner anjiyografi uygulanması kararı alındığı kaydedildi.

Başhekim Dr. Özyılkan, “Yapılan koroner anjiyografisi normal bulunmuş olup, göğüs ağrısı tansiyon yüksekliğine bağlanmıştır. Saner, kısa süreli gözetim altında kaldıktan sonra taburcu edilecektir” dedi.

Yorumlara Git

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

İşgalciler, Filistin'in parasına çöktü

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı