AKİT MENÜ

Siyaset

Bülent Arınç'tan sağlık durumuna ilişkin açıklama

TBMM eski Başkanı ve AK Parti eski milletvekili Bülent Arınç ameliyat oldu. Arınç, sağlık durumuna ilişkin sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.

TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, operasyo geçirdiğini sosyal medya hesabından duyurdu.

Bülent Arınç, sağlık durumuna ilişkin yaptığı açıklamada, "Geçtiğimiz haftalarda genel sağlık kontrolüm kapsamında yapılan testlerin sonucunda koroner kalp damarlarımda darlık ve tıkanıklık olduğu tespit edilmişti. Dün, Memorial Bahçelievler Hastanesi'nde yapılan anjiyoplaseti stent işlemi ile üç kalp damarım başarılı bir şekilde açıldı. Şu an sağlık durumum gayet iyi çok şükür. Bu zor operasyonu gerçekleştiren Prof. Dr. Ömer Göktekin Bey ve ekibine, hastalığımın başından beri yanımdan ayrılmayan Doç. Dr. Ekrem Yeter'e, tüm hastane çalışanlarına, hastanemizin sahipleri Sayın Turgut Aydın ve ailesine şükranlarımı sunuyorum. Dua eden, arayan, ilgisini eksik etmeyen tüm dostlara teşekkür ederim" dedi.

Yorumlara Git

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdamı gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru

Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"

Putin'den jet hızında talimat