AKİT MENÜ

Siyaset

TBMM Başkanı Şentop'tan 'Ramazan' mesajı

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, ramazan ayı dolayısıyla mesaj yayımladı.

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, sosyal medya hesabından yayımladığı mesajda, "Yeniden dirilişe, ruhumuzu arındırıp huzura ermemize vesile olan on bir ayın sultanı, Kur'an ayı Ramazan-ı Şerif'e erişmenin sevincini yaşıyoruz. Bu mübarek günlerin, ülkemize ve tüm İslam alemine, insanlığa hayırlar ve bereketler getirmesini Cenab-ı Hak'tan niyaz ediyorum." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Rüzgar ters esince mi yazacaksınız? ‘En az 100 bin avro isteyelim başkanım’

AK Partili isimden mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu