AKİT MENÜ

Dünya

Filistinliler, yakaladıkları İsrailli siyonistleri bantla bağlıyor!

İsrail Başbakanı Netenyahu'nun OHAL ilan ettiği Lod şehrinde Filistinli gençler, işgalci siyonistleri bantla bağlıyor.

Güncelleme Tarihi:

İsrail’in Lod kentinde kontrolü ele geçiren Filistinliler, yakaladıkları işgalcileri bant ile bağlıyor.

İsrail Gazze'ye hava saldırısı düzenliyor

Mescid-i Aksa’ya baskın yapan ve Filistinlilere ses bombası ile saldıran İsrail’in insanlık dışı uygulamaları şiddetini artırarak devam ediyor. Gazze Şeridi’nde hava harekatı düzenleyen İsrail, aralarında çocukların da bulunduğu onlarca sivil Filistinliyi öldürürken yüzlercesini de yaraladı.

Tel-Aviv'de saldırı başlatıldı

Kadın-çocuk demeden Filistinliler, İsrail güvenlik güçlerine direnirken; Hamas, Filistinlileri hukuksuz bir şekilde yerleşim yerlerinde göç etmeye zorlayan İsrail'e tanıdığı sürenin dolmasının ardından Tel Aviv'e saldırı başlattı.

Filistinli gençler işgalcileri bağlıyor

Bu saldırılar İsrail'de ağır bir yara açarken, Filistinli gençler Lod şehrinde kontrolü ele geçirdi. Filistinli gençler şehirde İsrail bayraklarını direklerden indirerek Filistin bayraklarını astı. Bölgede kendilerine direnen işgalci siyonistleri ise bantla bağlayarak etkisiz hale getiriyorlar.

Lod Belediye Başkanı: Kontrolü kaybettik

İsrail Lod Belediye Başkanı Yair Revivo'nun, kontrolü kaybettiklerini açıklamasının ardından Başbakan Netenyahu, şehirde OHAL ilan etti.

Yorumlara Git

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı