AKİT MENÜ

Siyaset

Cumhurbaşkanı Erdoğan Beylerbeyi'nde dondurma yedi

Vahdettin Köşkü'ndeki mesaisinin ardından Kısıklı'daki konutuna geçen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beylerbeyi'nde dondurma yedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kısıklı'daki konutuna geçerken Üsküdar Beylerbeyi'nde bir dondurmacıya uğradı, vatandaşlarla sohbet edip onlara da dondurma ısmarladı.

Beylerbeyi'nde dondurma yedi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Vahdettin Köşkü'ndeki mesaisinin ardından Beylerbeyi'nde dondurmacıya uğradı. Cumhurbaşkanı Erdoğan burada dondurma yedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, vatandaşlarla da sohbet edip onlara da dondurma ısmarladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan daha sonra Kısıklı'da bulunan konutuna geçti.

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı