AKİT MENÜ

Siyaset

Resmen eziyet! CHP'li belediyenin yapamadığını vatandaş yaptı

Eskişehir'de sokak ortasında çukur oluştu. CHP'li belediyenin ilgilenmediği çukuru vatandaş doldurmak zorunda kaldı.

Eskişehir’de sokak ortasında araç ve yaya güvenliğini tehlikeye atan derin çukuru, mahalle sakinleri kendi imkanlarıyla doldurmaya çalıştı.

Vişnelik Mahallesi Leylak Sokak üzerinde bilinmeyen bir sebeple yolun çökmesi sonucu çukur oluştu. Sokağı sürekli kullanan araç sürücülerini canından bezdiren yolun uzun süredir düzeltilmediği belirtildi.

Kenarlarındaki diklik sebebi ile araçların hareket aksamına zarar veren ve bisikletlilerin geçişini zorlaştıran çukur kapatılmayınca mahalle sakinleri harekete geçmek zorunda kaldı.

Yaya güvenliğini de tehlikeye atan çukuru mahalle sakinleri kendi imkanlarıyla taş koyup, kum dökerek kısmen doldurdu.

Ayrıca çukurun görülebilmesi için şerit çeken mahalle sakinleri, bir kişinin çukur nedeniyle düşerek kolunu kırdığını iddia etti.

Yorumlara Git

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi