AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Gül'den flaş çağrı: Elinde belge olan getirsin!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, "Yargı mensuplarının görevi, ciddi iddiaların üstüne gidip takip etmektir. Kim hangi belgeyi verecekse adliyelerin kapısı açıktır" diyerek çağrıda bulundu.

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, TBMM'de Dijital Mecralar Komisyonu'na katıldı. Bakan Gül, burada bakanlığın yaptığı çalışmalara dair bir sunum yaptı.

"Yargı mensuplarının görevi, ciddi iddiaların üstüne gidip takip etmektir. Kim hangi belgeyi verecekse adliyelerin kapısı açıktır" diyen Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, çağrıda bulundu.

Dijital dönüşüm ve mecraların gün geçtikçe öneminin arttığını belirten Gül, "Bu mecraya bizim mutlaka dikkat kesilmemiz doğru ve yerinde bir yaklaşımdır. Sokakta bir kişiye hakaret edemezsiniz, aynı şekilde dijital mecralarda da iftira ve hakaret edemezsiniz" dedi.

Yorumlara Git

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi