AKİT MENÜ

Dünya

Ruanda, Kovid-19'a karşı 3. doz aşılamaya başlıyor

Ruanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı 3. doz aşıları yapmaya başlayacağını açıkladı.

Ruanda Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada, 3. doz aşıların sağlık çalışanları ve 50 yaş üstü kişilere uygulanmaya başlanacağı belirtildi.

Bulaşıcı hastalıklar dışında rahatsızlıkları olan 30 ila 50 yaşlarındaki kişilere de 3. dozun yapılacağı kaydedilen açıklamada, ilave aşılamanın başkent Kigali'de başlayacağı bilgisi paylaşıldı.

Yaklaşık 13 milyon nüfusa sahip Ruanda'da şimdiye dek 3 milyondan fazla kişi tam aşılandı.

Ülke, dün, Omicron varyantı nedeniyle Güney Afrika Cumhuriyeti, Zambiya ve Zimbabve'ye doğrudan uçuşları geçici olarak durdurduğunu açıklamıştı.

Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı