AKİT MENÜ

Gündem

Barajlarda su seviyesi yükseliyor! İstanbul Valiliğinden açıklama

İstanbul Valiliği'nden barajlardaki su seviyesinin yükselmesine ilişkin yapılan açıklamada "Büyükçekmece, Ömerli ve Alibey barajlarındaki su seviyesinin yükselmeye devam etmesi halinde, barajlardan kontrollü olarak su verilecektir" ifadeleri kullandı.

İstanbul Valiliği, Büyükçekmece, Ömerli ve Alibey barajlarında su seviyesinin yükselmeye devam etmesi halinde suyun kontrollü olarak salınacağını bildirdi.

İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Devlet Su İşleri 14. Bölge Müdürlüğü’nce Büyükçekmece, Ömerli ve Alibey barajlarındaki su seviyesinin maksimum seviyeye yaklaştığı bildirilmiştir.

Su seviyesinin yükselmeye devam etmesi halinde, barajlardan kontrollü olarak su verilecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur."

Yorumlara Git

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun