AKİT MENÜ

Gündem

Validen o polislere başarı belgesi

Çanakkale Valisi İlhami Aktaş, yakınlarının kayıp ihbarı yaptığı öğretmeni ormanlık alanda aracıyla kazada yaralanmış halde bulan polis ekiplerine başarı belgesi verdi.

Çanakkale Valisi İlhami Aktaş, Valilik makamında, Türk Polis Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İl Emniyet Müdürü Faruk Karaduman ve Deniz Polis Eğitim Merkezi Müdürü Adnan Yenici'yi kabul etti.

Burada, emniyet personeli ile sohbet eden Vali İlhami Aktaş, Çanakkale'nin huzurlu bir şehir olmasında emniyet teşkilatının büyük katkıları olduğunu söyledi.

Teşkilatın 177. kuruluş yıl dönümünü kutlayan Aktaş, emniyet müdürlüğü personellerine görevlerinde başarılar diledi.

İlhami Aktaş, ziyarette yakınlarının kayıp ihbarı yaptığı, Bayramiç Atatürk Anadolu Lisesinde görev yapan felsefe öğretmeni Seher Güllüce'yi ormanlık alanda 30 saat sonra kaza yapmış halde bulan, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Kayıp Şahıslar Büro Amiri Komiser Yardımcısı Mümin Öksüz, polis memurları Kaan Yılmaz ve İbrahim Çil'i başarı belgesi ile taltif etti.

Yorumlara Git

CHP’deki köşe kapmaca Kadir İnanır'ın cenazesine de sürdü! Özgür ile Ekrem’in çelengi sahneye konuldu, Kılıçdaroğlu'nun ki kapıda kaldı!

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması