AKİT MENÜ

Gündem

Türkiye'den İsrail'in vahşetine kınama!

Dışişleri Bakanlığı, Beytüllahim’de 6 çocuk annesi Filistinli kadının İsrail güvenlik kuvvetlerince vurularak öldürülmesini kınayan bir mesaj yayımladı.

Dışişleri Bakanlığı, Filistinli kadının İsrail güvenlik kuvvetlerince herhangi bir uyarıda bulunulmadan vurularak öldürülmesini kınadı.

Dışişleri Bakanlığı, Beytüllahim’de Filistinli bir sivilin İsrail güvenlik kuvvetlerince öldürülmesi hakkında açıklama yaptı.

Olayın soruşturulması için çağrı yapıldı

Yapılan açıklamada, “Batı Şeria’nın Beytüllahim kentindeki Husan kasabasında Gade Sebatin isimli, herhangi bir tehdit oluşturmayan Filistinli bir sivil kadının İsrail güvenlik kuvvetlerince herhangi bir uyarıda bulunulmadan vurularak öldürülmesini şiddetle kınıyoruz. İsrail makamlarını olayın tarafsız ve kapsamlı bir biçimde soruşturularak, sorumlularını bir an önce adalet önüne çıkarmaya ve bu tür insanlık dışı hadiselerin tekrarlanmaması için gerekli tedbirleri almaya çağırıyoruz. Merhumeye Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu