AKİT MENÜ

Gündem

Gurbetçi babanın açlık grevi 7. gününde

Elazığ'da yaşayan eşi ile 3 yılı aşkındır boşanma aşamasında olan ve bu süre zarfında çocuklarını sadece 2 defa icra yoluyla görebilen İsviçre’de yaşayan gurbetçi Tahir Söylemez’in, çocuklarını görebilmek için Lozan’da başlattığı açlık grevi 7’nci gününü geride bıraktı.

RESUL EKREM ŞAHAN

Yeni Akit’e konuşan Söylemez, “Türkiye’de nafaka durumunu anlatmak için bir türlü muhatap bulamadığım için burada açlık grevine başladım. Sesimi duyurana kadar devam edeceğim” dedi. Kendisini aldatan eşine işsiz olmasına rağmen 2 bin 700 TL nafaka ödemeye mahkum edilen Söylemez derdini Türkiye’de bir türlü anlatamadığını söyledi.

Söylemez şöyle devam etti: “Türkiye’ye gelsem çocuklarımı görmeden hapse gireceğim. Çünkü nafakayı ödeyemediğim için hakkımda tazyik hapsi var. İşsiz ve maddi durumum iyi olmadığı için nafakayı ödeyemedim ve nafaka ücretleri birikti. Üstelik çocuklarım bana karşı dolduruluyor. İnşallah bu eylem, hem kendi sesimi hem de benim durumumdaki birçok insanın sesini yetkililere duyurur.”

Yorumlara Git

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü