AKİT MENÜ

Gündem

Beni kurtarın diye yalvarma sonra! Ülkeyi terk eden kibir abidesi şov yaptı

Türkiye'yi terk eden oyuncu Erdem Baş, sosyal medyadan paylaştığı videoda kendince şov yaptı!..

This browser does not support the video element.

Oyuncu Erdem Baş, Türkiye'yi terk ettiğini ve bundan sonra ABD'de yaşayacağını ifade etti. Havalimanında çektiği videoyu takipçileriyle paylaşan Erdem Baş, "Türkiye bir oyuncu kaybetti, ABD bir oyuncu kazandı" dedi.

Erdem Baş, eşi ve çocuğunu daha sonra yanına aldıracağını açıkladı.

6 yıl önce Selvet Su Deniz ile evlenen Erdem Baş, kızı Vera'yı geçtiğimiz ay kucağına almıştı. 44 yaşında baba olan ünlü oyuncu, mutluluğunu, "Bana babalığı nasip eden Allah’a şükürler olsun" sözleriyle dile getirmişti.

Özellikle koronavirüs sürecinde ve Rusya-Ukrayna savaşından sonra birçok kişi, sözde kötü yaşam koşulları nedeniyle terk ettikleri Türkiye'den yardım isteyip hükümete seslenmiş ve ülkeye geri getirilmek istenmişti. Oyuncu Erdem Baş'ın Türkiye'den ayrılma kararı alması akıllara o şahıslara getirdi. Baş'a, "Beni kurtarın diye yalvarma sonra" yorumları yapıldı.

Yorumlara Git

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi