AKİT MENÜ

Gündem

Başkan Erdoğan davet etti... Türkiye'ye geliyor

Kolombiya Cumhurbaşkanı Ivan Duque Marquez, Başkan Erdoğan'ın davetine icabetle yarın Türkiye'yi ziyaret edecek.

İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Marquez, Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın davetine icabetle 20-22 Mayıs'ta Türkiye'ye çalışma ziyaretinde bulunacak.

Ziyaret sırasında yapılacak görüşmelerde, Türkiye-Kolombiya arasındaki ilişkiler tüm yönleriyle gözden geçirilecek, iş birliğinin geliştirilmesi için atılabilecek adımlar ele alınacak.

Ziyaret kapsamında, ikili ilişkilere önemli katkı sağlayacak anlaşmaların imzalanması da gündemde olacak.

Görüşmelerde, ikili ilişkilerin yanı sıra güncel bölgesel ve uluslararası meseleler hakkında fikir alışverişinde bulunulması da öngörülüyor.

 

Yorumlara Git

Ankara'da 2 gün sokağa çıkma yasağı uygulanacak iddiası!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak