AKİT MENÜ

Gündem

Sedat Peker aylar sonra ilk kez fotoğraf paylaştı

Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarla Türkiye'ye karşı karalama kampanyası yürüten Sedat Peker, aylar sonra ilk kez bir fotoğraf paylaşımında bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Twitter hesabından farklı kullanıcıların mesajlarını retweet ederek Türkiye karşıtı propagandasını sürdüren firari mafya elebaşısı Sedat Peker, aylar sonra ilk kez bir fotoğraf paylaşımında bulundu.

Youtube kanalından yayınladığı ilk videolarla muhalefete umut ışığı olan ancak söylemleri karşılıksız olunca balonu çabuk sönen Sedat Peker, Instagram hesabından eşi ile çektirdiği bir fotoğrafı paylaştı.

Eşi ile olan fotoğrafını paylaştı

Eşi Özge Peker ile evlilik yıldönümlerini kutlayan Sedat Peker, paylaşımlarının altına "Bazı kalpler birbirlerini sessizlikte bile anlar. Nice mutlu anılarımız olsun aşkım" notunu düştü.

Özge Peker ise Sedat Peker'in paylaşımının altına "Seninle her şeye varım ben" yorumunda bulundu.

Peker'in paylaşımı şu şekilde:

 

Yorumlara Git

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!