AKİT MENÜ

Gündem

Antalya’da tonlarca domates çöpe dökülmüştü: Açıklama geldi!

Çöplerin toplandığı alana dökülen sebzelerle ilgili Gazipaşa Yaş Sebze ve Meyve Komisyoncuları Derneği Başkanı Hamdi Fidan açıklama yaptı. Fidan “Bu ürünler sofraya uygun değil” dedi.

Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde arazi bakmaya çıkan bir kişi, yüzlerce kilo sebzenin çöpe döküldüğünü fark etti.

O anları cep telefonu kamerası ile görüntüleyen kişi, sosyal medyadan paylaştı.

“Ürünlerin hemen hemen hepsi yeni dökülmüş”

Durumu 'hainlik' olarak nitelendiren kişi, “Ben haberci değilim, gazeteci değilim, sıradan bir vatandaşım. Ürünlerin hemen hemen hepsi yeni dökülmüş. Burada kamyonlarca, tonlarca ürün var.” dedi.

“Dökeceğinize bedavadan vatandaşa dağıtın”

Videonun devamında görüntüleri çeken kişi, “Zor günler geçiren ülkemizdeki vatandaşların hakkını gasbetmek, çalmak... Bunu buraya dökeceğinize bedavadan vatandaşa dağıtın. Bir hayra girin, bu nasıl bir insanlıktır?” diye sordu.

“Buradan 17 ülkeye ihracat yapıyoruz”

Gazipaşa Yaş Sebze ve Meyve Komisyoncuları Derneği Başkanı Hamdi Fidan, konu ile ilgili DHA’ya açıklama yaptı.

Fidan, şunları söyledi:

“Kamuoyunda bir video dolaşıyor. Gazipaşa'da sebzelerin çöpe atıldığını, fiyatların yükseltilmek için yapıldığını belirten bir video. Buradan 17 ülkeye ihracat yapıyoruz. İhracatta çok titiz davranan bir ülkeyiz. Burası salatalığın başkenti. Türkiye'de en kaliteli salatalık, Gazipaşa'da yetişir. Şu anda mevsim gereği 300-400 ton mal sevkiyatı yapıyoruz. Kış aylarında 800-1000 ton sevkiyat yapıyoruz.

Yorumlara Git

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!