Gündem
ETÖ-FETÖ işbirliği zilleti susturdu
Mütedeyyin kesimi yıpratmak için her kanlı pusuyu Refah Partisi ve AK Parti iktidarlarına fatura eden laikçi yobazlar; Atatürkçü-Kemalist Necip Hablemitoğlu cinayetinde ETÖ-FETÖ izi çıkması karşısında eşine az rastlanır bir oto-sansür uyguladılar.
Müslümanları suçladılar
İhanet medyasının suskunluğunu değerlendiren Gazeteci Mustafa Albayrak, şunları söyledi: “Katranı kaynatsan olmaz şeker, Cumhuriyet gazetesi ve avanesi de aslına çeker. Bunlar ezelden beri bir cinayet işlendiğinde, kriminal bir olay gerçekleştiğinde her zaman mütedeyyin insanları sorumlu tuttular. Çünkü zihniyet itibariyle bunlar İslam düşmanıdır. O yüzden her vukuatı Müslümanlardan bilirler. Kubilay olayından beri bu böyledir. En ufak bir delil, bir işaret olmadığı halde sırf kendisi Atatürkçü-Kemalist bir düşünceye sahip diye merhum Necip Hablemitoğlu suikastı hakkında, ‘Bunu dindarlar öldürmüştür’ diyerek, bütün Müslümanları töhmet altında bırakacak yayınlar yaptılar. Riyakârlıklarına devam ediyorlar.
İşine gelmeyeni görmüyor
TÜRKAD Başkan Yardımcısı Ertuğrul Akar da, şunları dilea getirdi: “Karşı mahalle diye tabir ettiğimiz sol cenah maalesef bu şekilde davranmayı kendilerine hak olarak görüyor. Sol medya genelde demokrasi ve hukuk devleti ilkesine sarılırlar ama işine gelmeyen, kendi lehine işlemeyen olayları ise görmezden gelir. Yazılanları çizilenleri okuyan halkın da maalesef devlete güveni kalmıyor. Hablemitoğlu cinayetinin altından da gördünüz gibi marjinal sol gruplar çıktı. Medyanın bu tür operasyonlarının karşısına geçemiyoruz. Fakat verilecek adaletli kararlarla vakur duruşumuzu sergilemeliyiz.”
20 yıl sonra gözaltı
Öte yandan, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığının, Ankara Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Necip Hablemitoğlu suikastı soruşturması kapsamında aranan Tan Dervişoğlu gözaltına alındı. Gözaltı kararı verelin 9 kişiden 8’i yakalanmıştı. Hablemitoğlu, 18 Aralık 2002’de evinin önünde suikast sonucu öldürülmüştü.