AKİT MENÜ

Gündem

Vatandaşın tazminat hakkı devam ediyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın özel olarak ilgilendiği “Malpraktis davaları” için hazırlanan yeni yönetmelik yasalaşırken Sağlık-Sen Genel Başkanı Semih Durmuş Akit’e özel değerlendirmelerde bulundu.

OĞUZHAN GÜLTEKİN  ANKARA

Durmuş, “Bu sadece sağlık çalışanlarının değil vatandaşın, sağlık sisteminin de sorunuydu. Sağlıkçılar bir enjeksiyon ya da ameliyat yüzünden 1 milyon liradan, 6 milyona kadar tazminata mahkum ediliyordu. Bu yüzden birçok sağlık çalışanı riskli ameliyatlara girmek istemiyor, vatandaşlar da mağdur oluyordu. Bu adım sağlık çalışanlarına mesleklerini daha özgür yapmalarının önünü açacak. Vatandaşlarımız daha nitelikli sağlık hizmeti alacak. Olası bir hata da vatandaş mağdur olursa yine tazminat hakkını kullanabilecek” dedi.

Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu