AKİT MENÜ

Gündem

İsrail Dışişleri Bakanı Türkiye'ye geliyor

Dışişleri Bakanlığı, İsrail Dışişleri Bakanı Yair Lapid'in 23 Haziran Perşembe günü Türkiye'ye ziyaret edeceğini duyurdu.

Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "İsrail Dışişleri Bakanı Yair Lapid 23 Haziran 2022 tarihinde ülkemizi ziyaret edecektir. Ziyaret çerçevesinde yapılacak temaslarda ikili ilişkilerimiz ve bölgesel konular ele alınacaktır." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

Böcek ailesinin ölümüne ilişkin davada karar çıktı

Siyonist İsrail çetesinde sivil ve askerler kapıştı ‘Barınakta’ birbirlerini yemeye başladılar

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası