AKİT MENÜ

Gündem

Kadının özgürleşmesi neden daha fazla soyunma üzerine?

Yeniakit.com.tr yazarı Osman Aydın'ın, "Soyunuyorum Öyleyse Varım!" başlıklı yazısı...

Yeniakit.com.tr yazarı Ali Osman Aydın, modern toplumda kadın hakları diye lanse edilen yeniliklerin, kadınların giyim tarzlarını bozan uygulamalar olduğuna dikkat çekti.

Aydın’ın bugünkü yazısı şu şekilde:

Pantolonda 60’lar tarzını hatırlatan yüksek belli, geniş kesimi seviyorum. Bu yüzden bu tarz pantolonlar diktirip giyiniyorum. Çünkü artık böylesini bulmak neredeyse imkansız. Takım elbise pantolonları da dahil bütün markalar “skinny” dedikleri dar kesim pantolonlar dikiyorlar. Yırtmadan namaz kılabilmeniz mümkün değil. Yemeği fazla kaçırmanız bile sorun! Uzaktan Napolyon’un taytına benziyorlar. Bir erkek böyle bir pantolon giydiğinde bütün vakarını kaybediyor ve kaçınılmaz olarak ciddiyetsiz ve gülünç görünüyor.

Cekette de yine geniş, şöyle kalçaları kapatacak kadar da uzun etek tercihim. Allah’tan eski ceketlerim var. Yeni ceketler bel kemiği hizasının biraz altında. Giyinip ön düğmeyi iliklediğinizde Charlie Chaplin’e dönüyorsunuz. Bu yüzden ceket almıyorum. Bunun biraz daha eteği uzun olanı yok mu dediğim de söz birliği etmişçesine “artık onlardan dikmiyorlar” cevabını alıyorum.

...YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ...

Yorumlara Git

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Genç çoban sitem etti: Köye kızlar gelmiyor gelseler bile...

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!