AKİT MENÜ

Gündem

SGK'yı zarara uğratan çeteye operasyon

Samsun merkezli 6 ilde eş zamanlı düzenlenen operasyonda, Sosyal Güvenlik Kurumu'nu (SGK) 24 milyon lira zarara uğrattıkları belirlenen çete üyesi 51 şüpheli gözaltına alındı.

Samsun Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yapılan soruşturma sonucunda, alınan 529 sağlık raporunun usulsüz olduğu, bazı vatandaşların evrakta sahtecilikle emekli edildiği belirlendi. Raporlarla yapılan SGK işlemleri sebebiyle, kamunun, 23 milyon 901 bin 297 TL zarara uğratıldığı tespit edildi. Samsun merkezli operasyonda, Mardin, İstanbul, Elazığ, İzmir ve Mersin’de olmak üzere toplam 51 şüpheli gözaltına alındı.

Yapılan aramalarda ise çok sayıda dijital materyal, doktor raporları, şirket kaşeleri, vekaletnameler, SGK bildirim evrakları, başkalarına ait hesap cüzdanları, ajandalar, açığa atılmış imza bulunan çok sayıda evrak, doküman ve çeşitli silahlar ele geçirildi. Şüpheliler, ifadeleri alınmak üzere Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’ne götürüldü.

Yorumlara Git

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”