AKİT MENÜ

Gündem

Koca doktor, hanımı avukat! Yine şiddet, yine şiddet...

Danıştay'da görülen İstanbul Sözleşmesi'nin feshi kararının iptali davasının dünkü duruşmasında, Kocaeli Barosu adına savunma yapan Avukat Nuriye Yılmaz, doktor eşinden yıllarca şiddet gördüğünü anlattı.

Güncelleme Tarihi:

 Yeniakit.com.tr 

İstanbul Sözleşmesi'nin feshi kararının iptali davasının dünkü duruşması Danıştay'da görüldü.

Kocaeli Barosu'ndan Avukat Nuriye Yılmaz, sapkınlığın yolunu açan İstanbul Sözleşmesi'ni savundu.

Koca doktor, hanım avukat! İstanbul Sözleşmesi bu şiddeti de önleyemedi

"7 yıldır kadın hakları merkezinde çalışıyorum." diyen Yılmaz, doktor eşi tarafından yıllarca şiddet gördüğünü söyledi.

Nuriye Yılmaz, şunları söyledi:

Bugün bir avukat ve şiddet mağduru bir kadın olarak karşınızdayım. Yerde dövülürken çocuklarım duymasın diye sessizce ağlayan bir kadın olarak burdayım. Siz, "Kızın niye ağlıyor?" denilerek tokat yediniz mi? Yumruk sonucunda çeneniz kırıldı mı? Bana şiddet uygulayan ve doktor olan evli olduğum erkek hayatını kaybetti. Yaşasaydı şu an hayatta olmayabilirdim. İsmim anıt ağaçta olabilirdi. Ben bugün bir avukat olarak da karşınızdayım. Vereceğiniz karar kadınların karşınıza nasıl geleceğini de belirleyecek. Anıt ağaçta ismi yazan bir kadın mı olacağız, kendini gerçekleştirmiş bir kadın mı?

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti