AKİT MENÜ

Gündem

Türkiye ve BAE anlaştı! 173'e çıkarıldı

Türkiye ve Birleşik Arap Emirlikleri yeni seferler için mutabakata vardı. Türkiye ile BAE Sivil Havacılık Otoriteleri tarafından alınan karar doğrultusunda haftalık 64 olan uçuş sayısı 173'e yükseltildi.

Türkiye ile Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) arasındaki tarifeli uçuş hakkı haftalık 64 frekanstan 173'e yükseltildi.

Türkiye ile BAE arasında sivil havacılık alanında ilişkilerin yeniden geliştirilmesi için dün İstanbul'da toplantı yapıldı.

Toplantıyla ilgili Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "Yapılan müzakereler neticesinde haftalık 64 frekans olan tarifeli uçuş haklarımız 173'e yükseltildi. Türk taşıyıcılar için İstanbul-Dubai hattında haftalık 7, İstanbul-Abu Dabi hattında 3 ve İstanbul-Şarika hattında haftalık 3 frekans ilave uçuş hakkı tanımlanmıştır. Bunun yanında Ankara-Abu Dabi ve Ankara-Dubai hatlarında tarifeli seferlerin başlatılması konusunda mutabık kalınmıştır. Ayrıca İzmir, Trabzon, Bodrum, Dalaman’a tarifeli uçuşların düzenlenmesi hususu anlaşmaya eklenmiştir. Kamuoyuna saygı ile duyurulur" denildi.

 

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!