AKİT MENÜ

Gündem

Türkiye'de yeni provokasyon! 'Mazot yok' deyip geri gönderiyorlar

Benzin istasyonundan 'mazot yok' denilerek geri gönderilen araçları kaydeden Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, "Zam gelecek diye mazot yok deniyor. İşte fırsatçılık" dedi.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan sosyal medya hesabından bir benzin istasyonundan yaptığı paylaşımla Türkiye'de yeni oynanan provokasyonu ifşa etti.

Sayan’ın yüklediği videoda, benzin istasyonu görevlilerinin mazot almak için gelen araçlara “Mazot yok” dediği görülüyor.

Savcı Sayan, o anları kaydederek “Şirinyer, Shell petrol. Mazot yok deniliyor. Bugün 4’üncü 5’inci petrol. Mazot yok deniliyor. Gelen herkes geri çevriliyor. Zam gelecek diye mazot yok deniyor. İşte fırsatçılık” sözleriyle sosyal medya hesabından paylaştı.

 

 

 

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!