AKİT MENÜ

Gündem

Antalya'da ormanda ateş yakanlara para cezası

Antalya'nın Serik ilçesinde yasak olduğu halde ormanda ateş yakan 4 kişiye 4 bin 648 TL ceza kesildi.

Yangınlarından son dönemde büyük zarar gören ormanları korumak için denetimler her zamankinden daha da sıkılaştırıldı.

Özellikle güney kıyılarında denetimler ve yasaklar artırıldı.

İHA'nın haberine göre Antalya'nın Serik İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı Gebiz Jandarma Karakol Komutanlığı ekipleri, Kozan mahallesindeki Kral Havuzu çevresinde önleyici devriye görevlerine bayramda da devam ediyor.

4 bin 648 TL para cezası

Bu çalışmalar çerçevesinde, orman yangınları nedeniyle ateş yakmanın yasak olduğu bölgede ateş yaktığı tespit edilen; S.K.(25), B.K.(16), N.N.T.(16), M.E.(28), N.B.(28), V.E.(30), S.E.(26), B.E.(19) 8 şahsa suçüstü yapıldı.

8 şahsa 5326 Sayılı Kanunun 32. Maddesi (emre aykırı davranış) muhalefetten tutanak tanzim edilerek 4 bin 648 TL idari yaptırım uygulandı.

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!