AKİT MENÜ

Gündem

Çevreyi kirletenlere af yok

Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Konya'da kimyasal atıklarla araziyi kirleten işletmeye ilişkin yapılan işlemler sosyal medya üzerinden paylaşıldı.

 Yeniakit  Ankara 

İklim değişikliği ile mücadelede her geçen gün elini daha da güçlendiren Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı çevreyi kirleten işletmelere yönelik gerekli yaptırımları uygulamaya devam ediyor. Son olarak Bakanlık tarafından sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımda Konya'da kimyasal atıkları araziye bırakarak çevreyi kirleten işletmeye 38,5 milyon TL idari para cezası uyguladığı belirtildi.

Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan paylaşımda, "Bakanlığımızca, Konya'da kimyasal atıkları araziye bırakarak çevreyi kirleten işletmeyi; Faaliyetten men ettik. Kirliliğe neden olanlara yasal en üst sınırdan 38,5 milyon TL idari para cezası uyguladık. İlgililer hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunduk" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Polis Akademisi Mezuniyet Töreni! Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi

Danimarka'da ezana çirkin yasak hazırlığı: Burası Pakistan mı?