AKİT MENÜ

Gündem

Vali Yerlikaya'dan depremle ilgili açıklama

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Balıkesir-Gönen merkezli 4,6 büyüklüğündeki, İstanbul'da da hissedilen depremden etkilenenlere ''geçmiş olsun'' dileklerini iletti. Yerlikaya, "İlimizde deprem nedeniyle herhangi bir olumsuzluk ihbarı alınmamıştır." açıklamasını yaptı.

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Balıkesir-Gönen merkezli 4,6 büyüklüğündeki, İstanbul'da da hissedilen depremden etkilenenlere ''geçmiş olsun'' dileklerini iletti.

Yerlikaya, Twitter'dan yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:

"Balıkesir-Gönen merkezli AFAD verilerine göre 4,6 büyüklüğünde meydana gelen ve İstanbul'dan da hissedilen depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun. İlimizde deprem nedeniyle herhangi bir olumsuzluk ihbarı alınmamıştır. Allah her türlü afetten ülkemizi korusun."

Yorumlara Git

Baltık'ta Belarus sınırında kırmızı alarm! Litvanya'dan dünyayı harekete geçiren flaş hava sahası kararı!

Kadınlar da saf tutmak istedi... Cenazede hem rezalet hem cehalet!

Dünya Kupası'nda skandal! İki Müslüman ülkenin maçı LGBT’lilerin onur maçı ilan edildi

İran’a yönelik girişimlerde yer almadık! 500 uçak iddiasına İtalya'dan yalanlama

CHP’li Gürsel Erol’un konuşması takdir topladı: Erol, Londra’da iş insanlarına Bakan Kurum’dan övgüyle bahsetti